Crually - Frost DK

~ Info pro zájemce o vstup do guildy ~

Moderátor: Officers

Crually - Frost DK

Příspěvekod Crually v 20 dub 2014 01:42

- ingame nick, class/rasa/lvl postavy
Crually, Frost DK 542 ilvl

- věk, něco málo o sobě
Jmenuji se Jirka je mi 20 let, studuji Stavební konstrukce na VŠ, bydlím nedaleko ČB, krom WoW mezi moje koníčky patří silové sporty, sledování seriálů.

- vaše předchozí zkušenosti s mmorpg
Dříve sem hrál Lineage2, wow hraju od TBC, zkoušel jsem hry jako STWOR nebo GW2, ale wow je proste stale TOP. Jinak si zahraju i TF2, FC3, CS apod.

- vaše guildovní "historie"
Na tomto serveru jsem prosel guildy jako Osvícení, Galaxy Rangers, DOTA a este jich par bylo ale na jmena si nevzpomenu.

- vaše raidovní "historie"
Na TBC kdyz sem zacinal tak to bylo na 2.4.3 takze moje prvni skusenosti byly BT pozdeji Sunwell, na Wotlku sem mel pauzu chvily takze pak sem prosel TOC, ICC, RS. Na Cata to bylo od BoTka az po DS kde jsem v dobe firelandu v guilde Osvícení pusobil jako main tank a vedl jsem R1. Na pandarii me raidy niak moc nenadchly ale chci tomu dat este sanci a pridat se ke kvalitni PVE guilde jako je TTH.

- proč se chcete přidat právě k TTH a co chcete nabídnout ?
Chci se pridat k vasi guilde jelikoz ji povazuju za trvalou a aktivni a drive zde byl i muj kamarad ktery si ji nemohl vynachvalit , bohuzel uz wow nehraje (Havia).

- a jakýkoliv vtip který vás napadne
tenhle nikdy neomrzi.

Učitelka zadala svým žákům 5. třídy úkol. Zjistit od rodičů příběh s ponaučením na konci. Druhý den ve škole děti vyprávějí své historky.
Katka říká: Můj tatínek je farmář a chová slepice kvůli vejcím. Jednou jsme je v košíku vezli do obchodu na předním sedadle, když v tom jsme nabourali, košík vyletěl a vajíčka se rozbila. " A ponaučení?", ptá se učitelka.
"Nedávej všechna vejce do jednoho košíku.
"Dobře", říká učitelka, teď Lucka.