Brkxal-sova = přijat

~ Info pro zájemce o vstup do guildy ~

Moderátor: Officers

Brkxal-sova = přijat

Příspěvekod Brkxal v 24 dub 2015 18:51

Zdravím

Rád bych raidoval pod značkou TTH, proto žádám touto přihláškou o přijetí.

Postava: nightelf druid 100, balance, ilvl 691

O mě: Jmenuji se Jaroslav Létal, je mě 29, bydlím nedaleko Břeclavi, pracuji jako ošetřovatel koní v Rakousku, jsem docela kliďas, mezi mé zájmy patří sport (bohužel už spíš jen pasivně), rybaření, chodění do hospody a dalších zařízení s partou (bowl, šnops, poker, chlast, rocknroll,...) a před zhruba rokem jsem si pořídil detektor kovu, protože ryby moc neberou a začlo mě to moc bavit.